PASTRATI FACTURA IN ORIGINAL PENTRU A BENEFICIA DE TOATE DREPTURILE CE DECURG DIN CUMPARAREA PRODUSELOR CONFORM LEGII.

Elemenul de identificare a produselor comercializate de S.C.  Cozumel S.R.L. este reprezentat de codul si denumirea produsului.
Prezentul document atesta ca produsele beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport prevazute in manualul produsului. Fabricantul garanteaza componentele utilizate in constructia produselor sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada mai sus stabilita cu incepere de la data cumpararii de catre utilizatorul final. In timpul perioadei de garantie producatorul isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.
S.C.  Cozumel S.R.L. declara pe proprie raspundere si pe baza documentelor primite ca produsele comercializate corespund specificatiilor de executie ale fabricantului si sunt in conformitate cu standardele si descrierile mentionate de producator.
Produsele comercializate de S.C.  Cozumel S.R.L. sunt destinate utilizarii in scop casnic. Produsele sunt garantate numai in cazul in care acestea au fost utilizate conform scopului pentru care ele au fost create.
S.C.  Cozumel S.R.L. ofera o garantie care incepe de la data livrarii produsului, pe o perioada de 30 zile pentru produsele de larg consum si de 6 luni pentru articolele de folosinta indelungata. Garantia se acorda pentru produsele comercializate de S.C.  Cozumel S.R.L. ale caror recomandari de utilizare au fost respectate. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare , fãrã penalitati si fãrã invocarea unui motiv, in  termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul returnat nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, deteriorare, rupere, si trebuie sa corespunda cantitativ si calitativ cu produsul livrat. Returnarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data primirii coletului retur.
Atentie! Inainte de a trimite produsul considerat defect va rugam sa va adresati societatii S.C.  Cozumel S.R.L. pentru a sesiza acest lucru. Verificati functionarea produsului, accesoriile, consumabilele, sursele de alimentare (prize) inainte de a trimite produsul.
Garantia produselor este asigurata de catre firma S.C.  Cozumel S.R.L. numai la sediul social. S.C.  Cozumel S.R.L.  isi rezerva dreptul de a acorda consultanta telefonica inainte ca Dvs. sa solicitati repararea produselor.
Va rugam pastrati ambalajul original pe perioada garantiei, pt a asigura integritatea produselor in momentul trimiterii produselor la unitatea de service, insotit de factura de achizitie in original si de o prezentare detaliata a defectului constatat.
Orice reclamatie in cadrul perioadei de garantie se solutioneaza prin aducerea de catre client a produsului defect la sediul societatii S.C.  Cozumel S.R.L. din Oradea Str. Dr. Louis Pasteur nr 38 ap 31.in timpul programului de lucru cu clientii Luni-Vineri 11:00-17:00 sau prin trimiterea coletelor prin posta fãrã ramburs la adresa mai sus mentionata.
S.C.  Cozumel S.R.L. se obliga ca, dupa receptionarea produsului reclamat ca defect, sa  procedeze la solutionarea reclamatiilor considerate intemeiate, in termen de 15 zile prin urmatoarele masuri reparatorii: 1. repararea produsului , 2 . inlocuirea produsului cu unul de acelasi fel
Daca se constata ca produsul este defect acesta va fi reparat daca repararea este posibila, inlocuit daca nu poate fi reparat. Daca produsul nu poate fi reparat si nu poate fi inlocuit cu unul de acelasi fel se va inlocui cu unul similar cu plata diferentei.
Termenul de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data inregistrarii reclamatiei pana la data receptiei produsului reparat In cazul solicitarii nejustificate, clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticarea produsului, aceasta neputind fi mai mica de 50 RON plus cheltuielile de expediere tur-retur.
Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se aplica pentru:

a. Manipularea si exploatarea neglijenta (socuri electrice, mecanice, termice, grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat cele descrise in manualul de utilizare, obicte straine intrate in echipament, lichide, etc.)
b. Utilizarea unor consumabile sau accesorii altele decat cele recomandate de producator.
c. Interventii neautorizate in echipamente.
d. Exploatarea diferita a echipamntului in alt mod decat cel descris.
e. Alimentarea la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute de producator.
f. Defecte datorate cablurilor de legatura, impamintarii cladirii precum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor in timpul functionarii.
g.Defectele descrise mai sus se repara in afara garantiei si vor fi platite de client.

Garantia oferita nu afecteaza drepturile consumatorului conform legii 449/2003 si a OG nr 21/1992. Perioada medie de utilizare a produselor de folosire indelungata este de de 2 ani S.C.  Cozumel S.R.L. nu raspunde de deteriorarea produselor in timpul transportului. Va rugam sa verificati  integritatea produselor la livrare si sa adresati reclamatia transportatorului.
In cazul in care instructiunile nu sunt explicite suficient va rugam sa va adresati firmei S.C.  Cozumel S.R.L.  pentru lamuriri.


CONDITII DE VÂNZARE SI DE ÎNREGISTRARE
1.1 ORICE persoana, care este înscrisa în baza de date a S.C.  Cozumel S.R.L.  ,primeste GRATUIT CATALOGUL nostru CU PRODUSE SI OFERTE. Înscrierea se realizeaza completând talonul de înscriere prevazut în catalog, direct pe site-ul firmei www.perfectlevel.ro  sau prin cerere la una din coordonatele firmei (tel., fax, scrisoare).
1.2 Toate datele Dvs. personale sunt prelucrate conform Legii 677/2001. S.C.  Cozumel S.R.L.  ca operator de date cu caracter personal nr. ............ , asigura dreptul de informare, acces, interventie, opozitie asupra datelor. Puteti solicita în scris orice modificare sau anulare a acestora, la adresa societatii noastre.
1.3 Datele Dvs. vor constitui date de expeditie si plata numai daca ati lansat o comanda conform pct.2 din conditiile de vânzare si înregistrare.
2. LANSAREA COMENZII Se va face printr-una din tehnicile de comunicatie la distanta (fax, imprimat tipizat, email, scrisoare, bon comanda, catalog, telefonic, prin posta, magazin online). Lansarea comenzii înseamna acceptarea conditiilor de vânzare ale S.C.  Cozumel S.R.L. si confirmarea comenzii. Comenzile vor fi considerate valide daca clientul va preciza urmatoarele date: Nume , adresa de livrare, adresa de facturare, Numar carte de identitate sau pasaport, numar de telefon.

In  situatia in care rubricile continand datele mai sus mentionate ( respectiv Nume , adresa de livrare, adresa de facturare, Numar carte de identitate sau pasaport, numar de telefon.) nu sunt completate deloc sau sunt completate partial sau eronat, ne mentinem dreptul de a anula sau a refuza o comanda. In acelasi timp ne obligam sa notificam clientul despre necesitatea acestor date.

Lansarea comenzii in magazinul online: Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Confirmarea comenzii si acceptarea acesteia de catre client constituie momentul încheierii contractului la distanta ce cuprinde prezentele conditii de vânzare si înregistrare.
3. LIVRAREA PRODUSELOR Pentru a evita returul comenzii indicati toate datele referitoare la adresa unde doriti sa primiti comanda. Daca adresa Dvs. este alta decât cea la care doriti livrarea produselor va rugam sa specificati acest lucru în momentul lansarii comenzii. Produsele comandate de Dvs. vor fi expediate prin posta sau prin curier, în ambalaj gratuit. În cazul în care nu veti fi gasit acasa, el poate fi predat persoanei pe care Dvs. ati împuternicit-o sa plateasca produsele si transportul. În caz contrar va veti prezenta cât mai urgent la sediul postei sau al curierului, conform datelor de avizare ale transportatorului. În cazul livrarilor partiale, clientul va plati numai contravaloarea produselor livrate si a transportului. La expedierea produselor nelivrate din vina noastra, clientul va plati doar contravaloarea produselor, sarcinile de transport cad în sarcina S.C.  Cozumel S.R.L.  Tarif transport: estimativ 22 RON + TVA (pentru comenzi mai mici de 300 RON). Pentru comenzi peste 300 RON transportul este gratuit.

4. FACTURAREA PRODUSELOR Se va face numai pentru produsele livrate. Factura va fi emisa pe datele trimise sau indicate de Dvs. în comanda. Nu se vor modifica datele din factura dupa trimiterea produselor. Daca doriti facturarea pe numele unei companii va rugam sa indicati corect datele acesteia .
5. PRETURILE PRODUSELOR Includ toate taxele si REPREZINTA PRETUL FINAL pe care îl veti plati fi rmei S.C.  Cozumel S.R.L.  . Transportul se va plati de catre client si se va adauga la pretul produselor. Orice modificare legislativa, financiara cu implicatii asupra cresterii sau descresterii pretului, ulterior tiparirii catalogului, va atrage dupa sine modificarea pretului fara o notificare prealabila.
6. VALOAREA MINIMA A COMENZII Valoarea minima a comenzii (taxe de transport, oferte excluse) este 50 RON.  Pentru comenzi mai mici S.C.  Cozumel S.R.L. , îsi rezerva dreptul de a anula sau de a nu onora comanda.
7. RETURNAREA PRODUSELOR Toate produsele livrate de S.C.  Cozumel S.R.L. sunt acoperite de garantia „SATISFACUT SAU RETURNEZ”, adica:  - clientii au dreptul ca în termen de 30 de zile de la primirea produselor, sa le returneze, daca acestea nu corespund calitativ si cantitativ catalogului sau instructiunilor de utilizare; - consumatorul va notifica în scris S.C.  Cozumel S.R.L. ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile de la primirea produsului; - returnarea produselor comandate se poate face partial sau integral, numai în ambalajul original, nedeteriorat, împreuna cu certificatul de garantie (factura original), precizând motivul obiectiv al returului; - produsele trebuiesc returnate, în starea calitativa si cantitativa de la livrare, fara urme de folosire; NU RETURNATI PRODUSELE CU PLATA RAMBURS.  S.C.  Cozumel S.R.L. va returna, în conditiile de mai sus, contravaloarea produselor nesatisfacatoare. Taxele de transport, ramburs cad în sarcina clientului; - dupa verificarea integritatii produselor din punct de vedere calitativ si cantitativ, a ambalajului nedeteriorat, S.C.  Cozumel S.R.L.  va informa clientul despre modul în care se face returul contravalorii produselor. Returnarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data primirii coletului retur. Clientul are dreptul de a renunta la rambursarea banilor si de a cere înlocuirea produselor ce nu îl satisfac, cu altele de aceiasi valoare, el nesuportând decât taxele de transport. Cadourile livrate cu prilejul comenzilor, ramân în proprietatea clientului daca acesta decide înlocuirea produselor.
8. Garantia produselor electronice (pentru defecte de fabricatie) este de 6 luni de la data livrarii, si se acorda conform certificatului de garantie ce însoteste produsele sau conform legilor în vigoare daca produsul nu este însotit de certificat de garantie.
9. DIVERSE: Preturile, promotiile, discounturile indicate în catalog sunt valabile pâna la aparitia catalogului urmator. Promotiile de pe site-ul www.walmer.ro sunt valabile numai daca comanda a fost lansata în ziua în care oferta era pe site, printr-o cerere de comanda trimisa pe mail,. Ele constituie parte integranta a propunerilor si a conditiilor de vânzare. Firma S.C.  Cozumel S.R.L.   îsi rezerva dreptul de a modifica conditiile de vânzare fara un anunt prealabil si de a refuza o comanda. Toate produsele se livreaza în limita stocului disponibil daca nu sunt în stoc în termen de maxim 30 zile.

  Comenzi si Livrare:

Acceptam comenzi:

 

Pentru emiterea facturii va rugam sa ne puneti la dispozitie numarul si seria Cartii de Identitate ( notat in casuta : "Cod TVA").


Pentru comenzi peste 300 RON net ( 372 RON cu TVA inclus)  transportul este gratuit.

In cazul comenzilor prin e-mail avem nevoie de urmatoarele informatii.

*Nume:

*Prenume:

Nume Firma: (daca este cazul)

CUI: (daca este cazul)

*Adresa:

*Cod postal:

*Oras:

*Judet:

*Tara:

*Nr.  si seria Carte de Identitate /pasaport:

Adresa de livrare: ( daca difera de domiciliu

Livrare: In Romania cu serviciul de curierat rapid:  Fan Courier

Tarif transport: estimativ  22 RON + TVA (pentru comenzi mai mici de 300 RON) Conform conditiilor Cont Colector ( Fan Courier)

Va rugam sa completati destinatia exacta conform tabelului.  Pentru destinatii unde se marcheaza orasul in rubrica " *Strada" se va recalcula costul transportului conform taxelor de kilometri suplimentari, specificat de Fancourier.

Va rugam sa consultati lista locatiilor pentru kilometri suplimentari aici:

http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf

Motivul : in cazul in care notati , in rubrica "Oras" orasul cu centrul cel mai apropiat Fancourier, si destinatia reala in rubrica  "Strada" sistemul calculeaza automat costul transportului catre destinatia marcat in rubrica "Oras:" .  Fiecare comanda este verificata de noi si este modificata conform destinatiei corecte. In cazul in care, pentru destinatia corecta exista o taxa de kilometru suplimentar ( conform listei de pret Fancourier), ne mentinem dreptul de a modifica costul transportului pe factura.